پایگاه دانش عمومی
راهنمای سامانهها (90) |
راهنمای سامانههای مختلف توسعه یافته توسط شرکت داده کاوان اندیشه برتر در این قسمت قرار دارد. |
||
سامانه مدیریت ارتباطات با مشتری (23) |
در این قسمت راهنمای سامانه مدیریت ارتباطات با مشتری شرکت داده کاوان اندیشه برتر ارائه میشود. |
||
اطلاع رسانی و هشدارها (3) |
در این قسمت به بررسی اطلاعرسانیها، هشدارها و یادآوریها موجود در سیستم پرداخته میشود. |
||
بازاریابی (1) |
در این قسمت راهکار ثبت و پیگیری اطلاعات مشتریان بلقوه و ارزیابی عملکرد این حوزه ارائه می شود. |
||
صورتحسابها (2) |
در این قسمت روش ایجاد و تنظیمات صورتحساب و پیشفاکتور ارائه میشود. |
||
مدیریت ارتباطات و هماهنگیها (6) |
در این فصل به بررسی و ارائهی راههای ارتباط بین کاربران و تبادل نظر بین افراد پرداخنه میشود. |
||
مدیریت دانش و مستندات (4) |
در این بخش به روش مدیریت دانش و مدیریت مستندات در پروژهها پرداخته میشود. |
||
میز امداد (7) |
این بخش در برگیرنده تمام مراحل ضروری پیکربندی میز امداد از طریق رابط کاربری است. |
||
سامانه مدیریت پروژه (82) |
راهنمای سامانه مدیریت پروژه شرکت داده کاوان اندیشه برتر در این قسمت ثبت شده است. |
||
راهنمای کاربران سامانه (49) |
در این بخش تنظیمات مربوط به هر پروژه و روش کلی کار با سامانه ارائه میشود. |
||
پیگیری زمان (6) |
در این قسمت مباحث مربوط به ثبت، کنترل و مباحث مرتبط با زمان مورد بررسی قرار میگیرد. |
||
شخصیسازی (3) |
در این فصل امکاناتی که در سامانه برای هر فرد قابل استفاده است مورد بررسی قرار میگیرد. |
||
قالببندی متن (1) |
در این فصل راهنما ویرایش و قالببندی متن در استانداردهای مختلف در سامانه پرداخته میشود. |
||
مدیریت ارتباطات و هماهنگیها (6) |
در این فصل به بررسی و ارائهی راههای ارتباط بین کاربران و تبادل نظر بین افراد پرداخنه میشود. |
||
مدیریت پروژهها (9) |
در فصل حاضر به ارائه تنظیمات مربوط به پروژه پرداخته میشود. |
||
مدیریت دانش و مستندات (4) |
در این بخش به روش مدیریت دانش و مدیریت مستندات در پروژهها پرداخته میشود. |
||
مدیریت کارها و فعالیتها (10) |
در این فصل به روش مدیریت کارها و ساختار شکست کار و برنامهریزی پیرامون این مورد پرداخته میشود. |
||
مدیریت منابع انسانی (2) |
در این بخش به بررسی روش مدیریت منابع انسانی در پروژهها پرداخته میشود. |
||
مدیریت منابع مالی (6) |
در این فصل به بررسی بودجه و منابع مالی پروژه پرداخنه میشود. |
||
هشدارها و یادآوریها (2) |
در این قسمت به بررسی هشدارها و یادآوریها در جهت اعمال روی موجودیتها مختلف سامانه پرداخته میشود. |
||
راهنمای مدیریت سامانه (33) |
در این قسمت تنظیمات کلی و اصلی سامانه ارائه میشود. برای دسترسی به این تنظیماتی، باید کاربر دارای دسترسی «مدیر سام... |
||
پیکربندی کلی (8) |
ابتدایی ترین تنظیمات مربوط به سامانه در این بخش وجود دارد. |
||
تنظیمات کلی پروژهها (2) |
در این بخش به تنظیمات کلی پروژهها پرداخته میشود. |
||
تنظیمات کلی ماژولها (6) |
برخی از ماژول های سامانه مدیریت پروژه دارای تنظیمات کلی هستند که در این بخش به آنها پرداخته میشود. |
||
سفارشیسازی سامانه (7) |
با استفاده از توضیحات این بخش می توان سامانه را برای استفاده های خاص یک سازمان، سفارشیسازی کرد. |
||
مدیریت دسترسیها (3) |
در این قسمت تنظیمات دسترسی به بخشها و ماژولهای مختلف سامانه ارائه میشود. |
||
مدیریت فرآیندها (3) |
در این بخش روش تعریف و پیکربندی فرآیندها در سامانه ارائه میشود. |
||
مدیریت کاربران (4) |
در این قسمت به بررسی تنظیمات مربوط به کاربران پرداخته میشود. |